19 Haziran 2007 Salı

3.sezon



Kocama;

Her şey seninle güzel yolda yürümek bile

Olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile

Her şey seninle güzel bu toprak bu taş bile

İçimdeki bu korku gözümdeki bu yaş bile

Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa

Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana

Her şey seninle güzel duyduğum bu ses bile

Yalnız içtiğim su değil aldığım nefes bile


Her şey seninle güzel bu yağmur bu kar bile

Yüzümdeki gözyaşının izleri onlar bile


(Bu şarkı ile ve bu fotoğrafla başladı evlilik hayatımız.İşte bu yol ikimizin baş koyduğu yoldu artık,Sonu belli olmayan.)

Seninle olmak güzel,evlilik yıldönümümüz kutlu olsun meleğim.

Senin eşin olmak bana bahşedilmiş en büyük şans sanırım.Senden başka hiçkimse beni bu denli anlayamaz ve sevemezdi heralde.Bana yaşattığın bu güzel hayat için binlerce teşekkür sevgilim.

Seni çok seviyorum


Karın

Hiç yorum yok: